neděle 19. července 2015

Levný odličovací způsob



Ahoj, vítám vás tu znovu na svém blogu. Už máte dost utrácení peněz za drahé odličovací produkty?
Znáte to když přijdete do obchodu a na pultíku mají takřka všechny odličovací mléka a různá séra na odlíčení ( ještě k tomu v mini lahvičce) od 150 Kč a víš ?

Na tenhle způsob odličování je asi zvyklá každá z nás. Ovšem já mám pro vás velice snadno dostupné řešení: krém. Pokud nanesete na vatový tampónek například trošku Indulony vás celodenní smažete jako mávnutím kouzelného proutku. Tímto způsobem jde odlíčit dokonce i vodě-odolná řasenka.

Napište mi prosím do komentářů jaké produkty používáte k odličování vy a co si myslíte o tomto způsobu

3 komentáře:

  1. Na mě je indulona moc mastná :-( Odličuju se Ziajou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na mě by tohle asi bylo mastné a to já moc nemám ráda. Celkově nemám ráda odličovací mléka, ale spíš preferuji micelárky :)

    The 15 Weird Questions

    OdpovědětVymazat
  3. Taky používám na odličování tuhle žlutou indulonu. S modrou to skoro nejde, je moc ,,mastná,, ale žlutá je super. Mléka nepoužívám vůbec, nevím proč, ale nevyhovují ji.

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor