úterý 5. května 2015

Dove - invisible dry antiperspirant

Jako první věc bych se vám chtěla omluvit za mou neaktivitu, měla jsem toho hodně (kdo ne ?) a když sem trochu toho času měla, nechtěla jsem jen sedět u počítače, ale už mám články rozvržené, a tak se můžete těšit na plno recenzí a v pátek i na barevnější tutoriál.

Tento Deo-Stick má být proti bílým skvrnám, což splnil na 1 . Má však vydržet 48hodin. O této věci silně pochybuji, protože antiperspirant vydrží dlouho, ale slibovaných 48 hodin opravdu ne. Antiperspirant má v sobě 1/4 hydratačního krému a měl by být jemný a šetrný k pokožce což opravdu je a jeho aplikace je prostě radost. Prý by se eventuélně mohl použít ihned po depilaci. Ale jeho benefit není jen dlouhá výdrž, ale i krásná svěží vůně, jednoduché balení a aplikace. Dokonce i cena je velmi přízivá, já ho koupila za 50Kč, ale normálně stojí tak 70-80Kč. Všem vřele doporučuji

2 komentáře:

  1. Vypadá dobře, za chvíli budu potřebovat nový antiperspirant, tak uvidíme. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám nejradši rexonu, už několik let. I když zkouším i jiné, ale rexona mi vyhovuje nejvíc. Jinak mrkni na moje video, ukazuju tam výhru od tebe :)
    https://youtu.be/Q4cn3ldgl70

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor