pátek 1. května 2015

Kosmetický Tag

Žádný tag tu ještě nebyl, a tak mě napadlo, že bych nějaký mohla udělat. Viděla jsem hodně podobných tagů na různých blozích, a tak jsem si řekla proč ne ? Otázky jsem si s půjčila od: http://skodulka.blogspot.cz/
Takže jdeme na to!

1. Kolikrát denně ssi čistíš pleť ? 
No, tak každý den to není úplně stejné, někdy ráno jen tonikem a večer odličovacím mlékem a někdy třeba jenom večer. Záleží na tom v jakém stavu je moje pleť.
2. Jaký máš typ pleti ? 
Mám ji normální/smíšenou, jak kdy. Někdy mám problémy se suchými místy a někdy zase s pupínky, holt jsem v tom věku.
3. Používáš peeling? 
Poslední dobou jsem si hodně oblíbila jeden od Avonu proti černým tečkám, peeling mám ráda a hodlám si v nejbližší době koupit i nějaký další. 
4. Jaký pleťový krém používáš ? 
Jak kdy, někde používám matující od Ellie a někdy zase obyčejnou niveu, podle toho jakou mám zrovna pleť.
5. Používáš oční krém ? 
Nepoužívám a v nejbližší době ani nebudu. 
6. Jaký make-up teď používáš ? 
Make-up se snažím nepoužívat vůbec. Používám ale BB beauty balm od Umy
7. Jaký máš barevná tón pleti ?
Pleť mám hodně světlou, a tak je většinou problém sehnat na ni korektor nebo bb cream
8. Co si myslíš o umělých řasách ? Používáš je ? 
Umělé řasy vůbec nepoužívám a myslím, že si s tím ještě počkám.
9. Věděla jsi, že bys měla měnit řasenku každé 3 měsíce ? 
Kupodivu ano, ale moc to nedodržuji, pokud mi řasenka vyhovuje i po 3 měsících, tak nemám důvod ji měnit. 
10. Jakou značku řasenky momentálně používáš ?
Momentálně používám od Essence Get big lashes a nemůžu si ji vynachválit. 
11. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
To si ani zdaleka nemyslím a myslet ani nebudu. Každý den potřebuji alespoň nějakou malou úpravu


Doufám, že jste se něco dozvěděli a že vám nebudou vadit i takové články, ne jen recenze.
XOX

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor