neděle 17. května 2015

Recenze - Essence lip liner

Ahoj, po docela dlouhé pauze vás znovu vítám na svém blogu. Články doufám, zase přibudou a vy se budete mít na co těšit.

www.rosychicc.com
A teď už k recenzi, Essence je docela levná a tak i dobře přístupná drogerková značka. O těchto tužkách na rty jsem toho hodně slyšela, hlavně v dobrém, a tak jsem ji musela vyzkoušet i já. Konturka má dobře roztíratelnou texturu a mně docela dlouho vydrží na rtech samotná s bází (balzám). O odstíny také není nouze. Od nude, i přes ty trošku "vybarvenější". Já mám konturku v odstínu 12 wish me a rose a nemůžu si ji vynachválit. A další pozitivum je to, že se tužka nerozmazává. Cena jedné konturky je 30Kč a to je myslím více, než volání o koupi. Rozhodně tento produkt předčil moje očekávání a všechny slečny a dámy teď vybízím k tomu, aby se vydaly do obchodu.

3 komentáře:

  1. Super, už jsem na ně koukala, takže si pro ni dojdu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Konturky z této řady taky používám, za tu cenu jsou myslím dost povedené :-)
    LuxureGirl

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jich pár mám a jsem s nimi spokojená. Zejména ta nude je skvělá.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor