čtvrtek 7. května 2015

Katy Perry-Royal Revolution

Ahoj, dnes mám pro vás recenzi na moji voňavku od Katty Perry. Nachází se ve dvou variantách, buď  ozdobné formě nebo jako klasická parfémovaná voda. Je to již třetí vůně z této řady a myslím, že je v Česku docela populární.
Její květinová vůně je údajně inspirovaná vůní modrého diamantu. Složení je květinovo-ovocné-& granátové jablko, frézie, jasmín, pomerančový květ. Citlivější nos může dokonce i cítit vanilkovou orchidej.

Já tuhle vůni mám v klasické variantě, která poskytuje celých 75 militrů. Skvěle se hodí do kabelky díky svému tvaru a během dne mě příjemně osvěží.

Tahle vůně mi teda, jak jste asi pochopili skvěle vyhovuje, doporučovala bych ji zejména pro ty, kterí hledají něco jemného. Rozhodně stojí za vyzkoušení. V balení bývá i sprchový gel, který voní stejně jako voňavka.


¨


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor