pátek 1. května 2015

NYC - bronzer


Ahoj, dnes tu pro vás mám opět recenzi a tentokrát je to na jeden z nejznámějších bronzerů. Pro mě je bronzer nutnost, radši přijdu později, než abych ho na sobě neměla. Protože nemám nejužší obličej, tak ho dávám pod lícní kosti a na hrany obličeje. Když jsem objěvila tento bronzer tak jsem ten starý hned odložila. Bronzer dlouho vydrží, je jemně namletý a barva se hodí naprosto každému a na pleti vypadá velmi přirozeně. Balení bronzeru je obyčejné, ale překvapilo mě zrcátko, které je dost velké. Navíc k bronzeru byla i houbička, která se dá použít i na nehty. Bronzer je i cenově velmi dostupný, takže pokud hledáte nějaký bronzer doporučuji rozhodně tento.


1 komentář:

  1. Tenhle bronzer jsem taky měla, ale moc mi nesedl. Já potřebuju spíš studený odstín a tenhle bronzer se mi zdá moc do oranžova.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor