středa 29. dubna 2015

Catrice camouflage cream

Jako další recenzi tu pro vás mám jeden z nejznámějších korektorů na světě. Jedná se o Catrice camouflage cream. Každému vyhovuje jiný typ korektorů, ale tento sedne většině. Je cenově velmi dostupný, a krytí je úžasné. Nic moc jiného se k tomu říct nedá. Prostě pořádný korektor jak má být. Balení je jako pro každý jiný kalíškový korektor, jednoduché a přesto elegantní. Jen odšroubujete, nanesete a zavřete, jak jednoduché. Já mám korektor v odstínu 010 Ivory, je trochu obtížně ho sehnat, ale zrovna když jsem byla v Rossmanu tak tam byl. Už teď vím, že se k němu vrátím a že nějakou dobu vydrží.

4 komentáře:

  1. :D ja som nan robila recenziu teraz a fakt ma omrzel... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mně teda vyhovuje a vydrží i bez báze nebo krému. Každému asi jinak sedne

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho miluju! Po mě to je nejlepší korektor, který jsem vyzkoušela. Ale je pravda, že ho používám jen na pupínky, na kruhy pod očima pro mne není, to potřebuju něco tekutějšího.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem naštvaná, protože jsem ho v žádném Rossmannu ještě neviděla a fakt bych ho chtěla vyzkoušet!

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor