pátek 10. dubna 2015

My makeup morning routine / Moje denní make-up rutina ♥

Pokud mám čas a mám náladu se namalovat tak mám pokaždé ten stejný postup.
1.) Každý den začínám s krémem od Ellie, který nádherně matuje a docela i hydratuje pleť. (bohužel jsem nenašla fotku), krém stojí něco přes 50 Kč
2.) Jako další používám BB cream od značky UMA, nádherně sjednotí pleť a je příjemný. Stojí asi jen 99Kč a za takovou cenu to určitě stojí
korektor
3.) Jako první korektor používám korektor od Miss Sporty - So Clear odstín 1, ten nejsvětlejší. Nemám bezchybnou pleť a občas tam vyraší nějaký pupínek. Korektor je to můj už dlouhodobý pomocník, ale asi ho vyměním za korektor od Essence.

tekutý korektor
4.) Na kruhy pod očima a jemné nedokonalosti používám tekutý korektor od Essence. Tuto značku jsem si vlastně poslední dobou docela oblíbila. Korektor se krásně nanáší štětečkem a dobré je že mají i opravdu světlé odstíny



5.) Na zmatnění a zapudrování používám kompaktní pudr od Dermacolu. Pudr nádherně matuje a krásně voní, což je jedno z jeho největších +

6.)  Protože mám širší obličej musím každý den používat bronzer, kdybych si měla vzít z make - upu jen jednu věc, tak to bude určitě bronzer, tennto sice není ideální, ale mám ho ráda. Je od Essence z řady Beach Cruisers .
řasenka
7.) A jako poslední řasenku mám taky od Essence - Get big lashes, řasenka dodává opravdu krásný objem a jsem s ní neskutečně spokojená







1 komentář:

  1. Ani jsem nevěděla, že essence má i tento typ korektoru. Mám jejich korektory ráda, mám takový dvojitý v kalíškách (jako stíny) a tuhý v tyčince (jako rtěnka). Tento tekutý se štětečkem mám od rimmelu a je super, jen se stále nervuju, co budu dělat, až mi dojde :DDD Takže mrknu po tomto od essence.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor