úterý 28. dubna 2015

GRWM - Get ready with me



Jako další článek pro vás mám moje první GRWM, tenhle makeup inspirovaný jarem a jeho lehkostí. Hodí se pro každodenní používání i třeba do školy.

Jako první začneme s čištěním pleti. Pro dokonalé vyčištění a péči používám combo od Avonu, jak tonikum tak čistící pěnu i peeling. Vše mi pleť dokonale vyčistí a připraví na aplikaci makeupu.

Obličej hydratuji krémem značky RYOR.
Jako podkladou bázi používám aktivní sérum DermoPurifer, které má velmi lehkou textu a po rozetření se stává průhledným.

V dalším kroku nanesu korektor pod oči od  Essence a korektor na drobná zarudnutí.
  


V dalším kroku použiju stíny od UMY (které mám ve verzi Smokey večerní líčení a Nude pro líčení do školy) a fix na oči od  Bourjois. Na celé víčko nanesu z paletky Smokey bílý stín a se středně šedým trochu orámuji oko.
   

Líčení zakončím zatočením řas kleštičkami a řasenkou, kterou mám dvoufázovou od Maybelline.





1 komentář:

  1. škoda, že jsi neukázala fotku výsledku :) Tu paletku UMA jsem dneska dostala, tak jsem na ní zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor