neděle 12. dubna 2015

Nails / Nehty #1 Tutoriál pro začátečníky

Já osobně do školy nenosím nějak extra barevné laky, beru si třeba jenom průhledný nebo světlé barvy, ale v poslední době mě začaly laky zajímat víc a víc. Za poslední týden jsem si koupila asi 4 a to je na mě dost a tak jsem se rozhodla nějaký zrecenzovat nebo udělat tutoriál. A tak teda den D přišel. Rozhodla jsem se přece jen udělat tutoriál a jak už jste si odvodily z názvu bude jen lehký, takže i pro začátečníky jako jsem já.  Budu používat lak od Maybelline New York Colorama v odstínu 324 a udělám si vlastní "nálepky" na nehty pomocí laku od Maybelline, laku od Miss Sporty - Clubing Colours v odstínu 345.
galleryhip.com
1.) Jako první věc budu ještě potřebovat takovou tu složku na fólie :'D a na tu složku nanesu vrstvu světlejšího laku
2.) Nenechám ho zaschnout a udělám na něm tři menší kaňky tmavšího laku
3.) Potom si vezmu ostře ořezanou pastelku nebo párátko a sním dodělám design, dělám to tak, že světlou barvu nanesu do tmavší a vytvoří mi to srdíčka
4.) Když máte požadovaný motiv tak si jednoduše upravte nehty a nalakujte světlejším lakem
5.) Potom to chce už jen trochu "ohnout" rožek a pomalu zatáhnout
6.) Pinzetou potom "nálepku" přetáhněte na požadovaný nehet a zapravte konce
7.) Poslední krok není nutný, ale pokud chcete, aby vaše nehty něco vydržely, tak přes ně naneste bezbarvý lak

Takhle to nakonec nějak vypadá, jenže mě se to nějak extra nepovedlo. Ale vám se to snad podaří

A ještě nakonec otázka dne: Lakujete si nehty ? Máte nějaký ověřený styl nebo vždy děláte nehty podle nálady ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor