středa 22. dubna 2015

Čím méně, tím lépe ♥

Možná přemýšlíte, jak se začít malovat nebo jak své líčení vylepšit. Někeré holky se malují až moc a to není vhodné ani pro jejich pleť, navíc to vypadá strašně a tak je lepší začít s jemnějšími líčidly. Na tvém obličeji by neměl dominovat makeup ale ty.
jenprokrasu.cz - příklad nude líčení
www.kosmeticketrendy.cz

Jako první bys měla vylepšit to, co se přírodě moc nepovedlo, pokud však něco takového je :'D. Takže já jako první začínám s obočím, vytrhám přebytečné chloupky na začátku a učešu ho. Toť vše, já nic víc nepotřebuji.
Další krok je určitě ujasnit si co budeš chctít používat. Jaký korektor ? Jaký pudr ? Bronzer ? A spoustu dalších produktů. Jako korektor bych určitě volila ten nejznámější So clear coverstick, jako pudr potom od Dermacolu ten kompaktní. Tento pudr je ověřený a sedne asi každému koho znám. Samozřejmě existuje více druhů pudrů i korektorů, pudry jsou minerální, kompaktní.. a korektory jsou na pupínky, kruhy pod očima, skvrny, projasnění.. takže záleží na tom co potřebuješ a na tom co ti vyhovuje.
Důležitější než líčení je ale spánek, který uvolní tvé svaly. A navíc tvůj spánek by měl činit asi 8 hodin, takže s ním rozhodně nešetři.
Pro oční stíny bys na začátek měla zvolit spíše nude líčení a k tomu linky + řasenku. Není nic hezčího než obyčejné nude líčení, navíc je to více přírodní a vypadáš mnohem lépe.




1 komentář:

  1. Já mám stále pocit, že mi nude líčení nesluší, i když se o něj poslední dobou opět pokouším. Ono je dobré asi pro ty, co jsou od přírody krásné. :) Mně říkají, že mám hezké oči, ale to právě v případě, že je nějak zvýrazním. Mám ráda růžové stíny, tyrkysové, černé kouřovky. Nude u mě vedou spíš rtěnky, zejména kvůli věku už mi výrazné tolik nesluší, ale přesto se jich ještě nedokážu vzdát. :))))
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor