pondělí 13. dubna 2015

GIVEAWAY !!!

Ahoj, připravila jsem si pro vás GIVEAWAY !!!
O co se bude hrát ? 1. místo Stamping set ( razítko + "škrabka")
                                2. místo dvě paletky na stamping
                                3. místo konturovací tužka od značky UMA v odstínu showgirl
Podmínky: 1. Musíš sledovat můj blog ( v pravé liště)
                   2. A otázka ? Napiš do komentářů název mého prvního příspěvku (ano hodně jednoduché) a napsat zhodnocení blogu
Nepovinné: Za každou nepovinnou aktivitu komentář navíc
           1. Sleduj instagram kamarádky: @iwkol
Giveaway bude trvat přesně týden, takže do 20.4.2015
Vítěze vybereme náhodným losem




     







13 komentářů:

  1. GFC: Radka K.
    první příspěvek byl: My makeup morning routine / Moje denní make-up rutina ♥
    Zlepšila bych možná grafiku, aby sloupec s textem nebyl tak úzký. Jinak se mi blog zdá hezký a ráda ho budu číst. Účastním se, protože si přeji ty razítka, tak třeba budu mít štěstí.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem ako Nat. Názov prvého príspevku je My makeup morning routine / Moje denní make-up rutina. Popravde, k blogu som sa dostala cez giveaway, takže som ťa predtým nesledovala. Články sú čtivé, no možon by som zaradila radšej vlastné fotky a nie oficiálne (čo teda nie je prípad tohto článku) :-) Každopádne sa budem tešiť na nové príspevky a pozerať na to, ako sa zlepšuješ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Terka Černá
    My makeup morning routine / Moje denní make-up rutina ♥
    Hrozně se mi líbí ten typ písma!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz
    PRVNÍ ČLÁNEK: My makeup morning routine / Moje denní make-up rutina ♥
    Pozměnila bych trochu desgin - záhlaví dala doprostřed, písmo bych zarovanala do bloku a sjednotila barvu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. INSTA: adrianne.cs
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  6. My makeup morning routine ♥
    máme podobnou ranní rutinu :D :) ♥
    GFC - kristýna košuličcová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jo a ještě jsem zapoměla co se mi líbí písmo je strašně roztomilé a ještě se mi líbí aj pozadí ♥

    OdpovědětVymazat
  8. jo a ještě jsem zapoměla co se mi líbí písmo je strašně roztomilé a ještě se mi líbí aj pozadí ♥

    OdpovědětVymazat
  9. My makeup morning routine ♥
    máme podobnou ranní rutinu :D :) ♥
    GFC - kristýna košuličcová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. my make up routine
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Terezkaa_
    My makeup morning routine:)
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor