pondělí 13. dubna 2015

recenze na pudr Maybelline Affinimat

Ahoj, tak jsem tu s další recenzí pro dnešní den. Tentokrát bude tak pudr. Maybelline patří k běžně dostupným značkám a tak jsem se rozhodla investovat malou částku ( jedná se asi o 150 Kč).
Můj názor na tenhle pudr je velmi pozitivní. Jelikož mám hodně světlou pleť, tak mám problém se sehnáním vhodného odstínu, který na mě nebude vypadat jako nepodařený bronzer. Podobný problém mám si s make upem.
Pudr mám v odstínu 10 classic ivory, skvěle matuje, fixuje make up a vydrží téměř celý den.

Za mě jednoznačně ano. Pokud máte jakkékoliv zkušenosti s tímhle pudrem napište do komentářů. ♥

1 komentář:

  1. Zkušenosti s ním právě nemám, tak snad nevadí, že píšu. Já používám pudr dermacol, ale ráda bych značku už změnila, jen se bojím. Tak pokud by někdo měl srovnání mezi dermacolem a tímto, budu ráda. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Díky za jakoukoliv kritiku nebo názor